donderdag 19 februari 2009



Hey, welkom op de blog. Dit boot-schaalmodel wil ik ruilen met een ander origineel of waardevol voorwerp: 3-master met gaffeltuig - 60 cm breed & 52 cm hoog - perfecte staat !! (winkelwaarde: 110 euro)

Mail een afbeelding of foto met korte beschrijving van jouw ruilvoorwerp naar zeilbootruil@hotmail.com Wekelijks kies ik uit de mail-inzendingen 1 voorwerp, dit wordt het voorwerp dat dan de volgende week kan omgeruild worden. Elke keer wordt er een méérwaarde gecreëerd. Voor 31 mei '09 hoop ik ... dat het eindresultaat van de ruil een échte zeilboot zal zijn.

Thx, Christophe

2 opmerkingen:

  1. Momenteel heb ik volgend aanbod gekregen:
    - winkler prins encyclopedie
    - tuinset tafel & 4 stoelen
    Na de uitzending Mercator op zondag 5 april wil ik een eerste ruil doen.
    Laat dus jullie voorstellen komen ...
    bel of mail

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonet nog wat voorstellen gekregen zoals:
    - Trek Mountain bike
    - 4 reserve winterautobanden
    - grasmaaier (zonder motor)

    En ook: een voorstel voor een zeilboot 5,5 m binenngekregn, maar de ruilwaarde was nog te laag vond de aanbieder ...

    Ik slaap er een nachtje over en beslis morgen welke de eerste ruil wordt.



    Christophe

    BeantwoordenVerwijderen